Sobota, 20 dubna, 2024
magazin
DomůRady a návody10 dôvodov, prečo by ste mali vedieť používať nástroj Google Analytics

10 dôvodov, prečo by ste mali vedieť používať nástroj Google Analytics

Google Analytics by mal poznať každý, kto chce svoju spoločnosť či služby dostať v Google vyhľadávači na čo najvyššie priečky.

Počuli ste už o Google Analytics. Vedzte, že s ním pracuje každá SEO agentúra. Ak aj vy chcete, aby bola vaša SEO optimalizácia čo najefektívnejšia, mali by ste tento nástroj od spoločnosti Google začať využívať aj vy. A toto je 10 dôvodov, prečo tomu tak naozaj je.

Je to zadarmo

SEO služby a zadarmo? Presne tak! V prípade GA získate všetky dôležité údaje bez akýchkoľvek finančných nákladov.

Automatické zbieranie údajov

Všetky údaje, ktoré vám táto služba zhromaždí, budete mať prehľadne zobrazené v tabuľkách alebo dokumentoch. Vždy po ruke a pripravené realizovať vaše nápady pre ideálnu výkonnosť webových stránok.

Nazhromaždenie naozaj potrebných údajov

Vychutnajte si prístup k rôznym šablónam prehľadov Google, či si dokonca vytvorte vlastný jedinečný prehľad. Údaje o vašich webových stránkach nemôžu byť prehľadnejšie ako týmto spôsobom.

Integrácia

Tak, ako tomu je zvykom pri väčšine služieb spoločnosti Google, aj Google Analytics poskytuje informačný panel s veľmi jednoduchým užívaním. Dôležité je, že je plne zrozumiteľný aj pre úplných začiatočníkov a využijete ho na počítačoch aj mobilných zariadeniach. Google AdWords a Google Analytics spolu plne integrujú a pomáhajú vám s vašimi Ad Words kampaňami.

Pochopte správanie zákazníkov

Pochopte, čo ľudia na vašom webe vlastne vyhľadávajú. Google Analytics vám to ukáže a vy budete vedieť, na čo sa máte zamerať a kde naopak míňate svoj drahocenný čas. Zvýšte použiteľnosť vašej internetovej stránky a rozšírte jej funkčnosť.

Prečo všetci odchádzajú?

Len málo problémov vie tak zamotať hlavu ako fakt, že na svojom webe evidujete vysokú mieru okamžitých odchodov. Ide o jeden z najdôležitejších poskytovaných údajov tejto služby. Zistíte koľko ľudí jednoducho nenašlo u vás to, čo presne hľadalo a skúste váš web následne spraviť viac príťažlivý.

Údaje o publiku

Získanie užitočných informácií o vašom publiku môže podrobne identifikovať kanály, ktoré privádzajú na váš web najviac návštevníkov. Môžete tak zistiť, aký je ich pohlavie, vek, záujmy či dokonca poloha, čo vám pomôže určiť vašu cieľovú skupinu.

Na aké sociálne siete sa zamerať

Len málokde môžete zaujať vašich potencionálnych návštevníkov tak, ako na sociálnych sieťach. Ak pochopíte, kde sa naozaj oplatí cieliť, určite vám to prinesie zvýšenie návštevnosti. Nemrhajte financie na reklamu na tých sociálnych sieťach, ktoré nie sú pre vašich návštevníkov zaujímavé.

Čo s obsahom?

Obsah je pre vašu pozíciu v Google vyhľadávačoch mimoriadne dôležitý. Google Analytics vám prezradí informácie o tom, aký teda vaši návštevníci zdieľajú alebo vôbec otvoria.

Mierite za svojim cieľom?

Mať správny cieľ je pre každé podnikanie mimoriadne dôležité. No to však nestačí. Treba si v pravidelných intervaloch skontrolovať, či k nemu naozaj spejete. Zistite, či sa vaša spoločnosť naozaj vyvíja a rastie. Pomocou Google Analytics môžete získať informácie aj o konkrétnych chybných krokoch, ktoré sa dajú takto presnejšie napraviť.

- Reklama -spot_img

Aktuálne správy

- Reklama -magazín